8 oktober 2013

Idomin

Jag borde ju ha förstått att det enda som hjälper mina läppar är Idomin! Med tanke på min historik med mina läppar borde det ha varit självklart för mig! Från att jag var liten till jag var runt 18-19 år fick jag smörja mina läppar VARJE natt. Gjorde jag inte det sprack det och jag fick stora fula munsår. Inte så kul, dessutom gjorde det rätt ont. Efter flera år visade det sig att jag är munandare på natten och läpparna blir torra pga det och då spricker de. Idomin var det som hjälpte när jag var liten och det använde jag fram till att jag var 14-15 år. Då började jag använda lypsyl istället. När jag var runt 19 slutade jag använda det och faktiskt så klarade jag mig ifrån spruckna läppar. Till och från i kortare perioder har jag behövt använda salva på natten. Men nu får jag köra en period med lite Idomin (dygnet runt) och hoppas på att det blir bättre snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar