9 oktober 2013

Julklappstips

Jag vet att det är mer än två månader kvar till julafton men det kan ju vara fler än jag som vill vara ute i god tid. Min mormor har exempelvis frågat vad hon ska köpa till Linnéa i julklapp så jag tänkte lägga upp lite förslag. 

Hon kommer ju att vara hemma med mig varje fredag fram till september nästa år så pysselsaker är en bra grej. Pärlor, pennor, målarfärg, lera osv.

En Ken-docka vill hon väldigt gärna ha. Behöver absolut inte vara en riktigt Ken men en manlig docka iaf.



My Little Pony leker hon en del med så det uppskattas! Själva hästarna, målar/pysselböcker och klädesplagg. 



Hennes pyjamaser är för små och nattlinnena börjar oxå bli lite små. Prinsessmotiv gillar hon. 




Kläder behövs alltid! Exempel ser ni nedan. Storlek 116 blir bra. Klänningar älskar hon och kan inte få för många av.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar