14 april 2010

Sol inne, sol ute…

Så underbart väder! Synd bara att man lyckades pricka in tvättstugan idag. Men det var bara två maskiner som behövde tvättas så det är snart klart. Sen ska jag dra med mig Mimmi och Linnéa ut i solen. =) Bilen behöver tvättas oxå ska vi ta en sväng till Lindex och leta efter en kofta som jag kan ha till klänningen. Måste köpa bullformar så jag kan börja baka till Linnéas namngivning. Blir nog en sväng förbi Elgiganten så jag kan kika på telefonen jag vill ha. Dax att byta abonnemang så man slipper bli ruinerad varje månad. Jag vill ha en SonyEricsson Vivaz Galaxy Blue. Problemet är väl bara att jag bara har hittat Galaxy Blue hos Telenor och Telenor vill jag inte ha längre. Så då får det väl bli en svart eller silver ist. =(

Vivaz-specifi..laxy~blue

Bilden är lånad från SonyEricssons hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar