13 april 2010

Middag igen

Jahapp, då fick man äta middag ensam idag igen. Dumma Robertos Cambridgekur! Får hoppas på att det går fort för honom att tappa de kilo han vill bli av med. Och jag peppar honom så gott jag kan. Idag slängde jag iaf ihop spagetti och köttfärssås med lite parmesan på. Smakade väl som det brukar. Är egentligen inte så överdrivet förtjust i det men man får ta det man har hemma helt enkelt.

DSC00924

Tog en söt bild på lilla fröken imorse. När Robertos klocka ringde imorse ville hon inte somna om så hon låg och asgarvade en stund, precis som hon brukar. Skillnaden var väl att Roberto tog upp henne och började gulla med henne, hade hoppats på att hon skulle somna om på en gång. Hur som helst så la han henne i sängen bredvid mig så vi kunde ligga och mysa. Hon var klarvaken men samma sekund som Roberto stängde ytterdörren och satte nyckeln i låset tvärslocknade hon. När jag bestämde mig för att gå upp hade fröken brett ut sig i sängen. Snacka om att en sån liten sak kan ta så stor plats!

DSC00923

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar