14 april 2010

Underbar dag!

Dagen har verkligen varit toppen! Började med att Mimmi kom hit för att passa Linnéa när jag härjade i tvättstugan. Som tur var behövdes bara två maskiner köras. När det var klart åkte vi till OKQ8, hämtade ut ett paket. Därefter åkte vi till Moraberg. Gick in på Rusta och köpte söta bullformar sedan styrde vi stegen mot Elgiganten. Blev en ny telefon där men inte den jag hade tänkt mig. Köpte en SonyEricsson Xperia X10 ist. Inser nu att det var lite väl avancerad för mig kanske… Men man får väl prova sig fram. Därefter tvättade jag av bilen en snabbis och körde mot Kungens Kurva. Köpte två tröjor till mig, en body, ett par byxor och en klänning till Linnéa. Tur att hon inte är bortskämd… *host*
Avslutade dagen med en härlig långpromenad med Roberto och Linnéa. Vi var väl ute och knatade i 1½ timme. Riktigt mysig! Nu ska jag väl knoppa in så jag orkar upp till föräldragruppen imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar