26 oktober 2014

Nuläget

Ja men jag kör en liten kort uppdatering. Träningen knallar på för min del. Jag får många frågor om hur ofta jag tränar och sedan i augusti så tränar jag fyra dagar i sträck, har sedan en vilodag och sedan fyra dagar igen också rullar det på så. Vissa helger har det blivit två vilodagar av lite olika anledningar men det har inte blivit fler än så. Kände mig även lite halvkrasslig förra veckan så då fick det bli en extra vilodag. Men jag börjar se en hel del resultat. Inte på vågen men kroppen börjar se lite annorlunda ut. Jag son har stirrat mig blind på min mage som jag ogillar väldigt starkt upptäckte för inte så länge sen att mina axlar, armar och rygg har fått ett helt annat utseende! Och jag gillar iaf den delen!




På jobbet fick vi ett mindre roligt besked i onsdags som jag fortfarande inte har förlikat mig med. Från och med 1:a november kommer vår grupp att splittras i tre delar. Jag och den andra tjejen i gruppen kommer att hamna i en annan del av organisationen men en ny chef och kommer dessutom att få en teamleader. Både jag och min kollega är helt självgående och ingen av oss ser vitsen med en teamleader för oss två... Vi båda gillar vår nuvarande chef väldigt mycket och vi har fällt både en och två tårar pga det här. Det positiva i kråksången är att hon och jag iaf hamnar på samma avdelning.

Snart november och snart fyller bebisen ETT ÅR! Jisses vad tiden har gått fort! Hon går inte än men tar 1-2 steg ibland. Hon är lite feg av sig. Hennes största idol är Linnéa. Linnéa kan vända hennes humör på tre röda, från att vara ledsen till att stråla som en sol. Finaste barnen! Och Linnéa... Hon är nog en av de smartaste snart 5-åringarna som finns! Huvudet på skaft, jämt!




Och han den där jag är gift med... Jisses vilken kille! Älskar honom mer och mer för var dag! Och att han står ut med mina knäppa idéer och mina fruktansvärt dåliga skämt förstår jag inte. Han är guld värd och är snygg som få! 



1 kommentar:

  1. Jag är glad att du är tillbaka på bloggen, har saknat dig här :-) Du kan väl bjussa på lite träningsframgångar här också? Är så himla, himla roligt att följa din resa som jag är djupt impad av! Kram kram! /Lillan

    SvaraRadera