9 januari 2014

Goda nyheter!

Då var efterkontrollen avklarad. Det gick över förväntan och jag fick till och med beröm för att jag har tränat upp mina bäckenbottenmuskler så bra på så kort tid. Knipövningar is the shit! Alla 14 stygn var borta och allt har läkt som det ska. Jag frågade sjukgymnasten om jag kunde börja träna igen och hon gav mig klartecken. Berättade om de rygg- och magövningar jag brukar göra och hon tyckte att jag verkade ha bra koll. Inte nog med det, återbesöket om ytterligare två månader tyckte hon att vi kunde skippa pga min koll och mina framsteg hittills. Det enda hon avrådde mig från att göra i början är att jogga. Tydligen då bäckenbotten tar mest stryk.

Sladdade förbi Stadium och shoppade ett par träningsbyxor och en träningströja för hela 100 kr. Halva reapriset är bra grejer! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar