28 januari 2014

5,22 km!

Ny dag, nya tag! Gårdagen sög verkligen men det är historia. Tack för alla peppande kommentarer här, på Instagram och via sms. Ni är guld!

Natten har varit sådär. Elvira var vaken i ungefär två timmar (testade en annan ersättning) pga magknip så jag var mer död än levande när klockan ringde halv sex. Trots det och träningsvärken i benen från i söndags så tog jag mig till gymmet (tacka vet jag fyrhjulsdrift!). Väl där så ställde jag in crosstrainern på 30 min. Tänkte att jag är glad om jag klarar 25 min utan att tuppa av. När 30 min hade gått så trodde jag att det skulle vara cooldown på 3 min meeeen det var tydligen 5 min. Så jag överlevde hela 35 minuter och 5,22 km på crosstrainern! Jag är så sjukt stolt över mig själv! För 6 månader sen kunde jag inte ens tänka tanken när jag tragglade fram med mina kryckor och svor över mitt bäcken. Det här är bara början mina vänner. Jag ska lyckas, för jag har bestämt mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar