9 maj 2013

Lång dag

Imorse var vi uppe med tuppen. Eller nästan iaf. Vid halv åtta klev vi upp. Vi skulle vara hos gammelmormor klockan nio för att kratta singel. Det var klart på en halvtimme tack vare att vi var så många. Lite fika på det och sedan ut till garaget för att lämna gardinerna till husvagnen som morfar bad mig att sy om.



Efter det blev det en tur ut till Enhörna. Vi hälsade på Johans syster med familj och alla deras djur. Toppen både för Linnéa och mig som älskar djur. De har en hund, tre katter, tre höns, en tupp, några kaniner och en häst som står i ett stall en bit bort. Självklart ville L hälsa på hästen så vi åkte dit. Hon fick till och med rida. 



På eftermiddagen kom Mimmi, Andreas och Benjamin hit. Så jag har gosat bebis halva eftermiddagen. Sötnosen! 



Nu ligger jag i sängen och mår illa. Bläää! Johan och Linnéa åkte till affären för att köpa nektariner till mig. Cravings! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar