15 april 2013

Dålig start!

Det blev inte någon bra start på den här veckan. Höll på att tuppa av i duschen imorse och jag känner mig fortfarande lite smått skakig.

Helgen som precis har passerat var rätt bra. I lördags var vi till Gröndal och Linnéa fick bada i poolen. Siri med föräldrar var även med. Efter 2½ timme tyckte vi att det var dags att åka hem men lilla fröken ville bada mer... Sara kom över en sväng på eftermiddagen och höll oss sällskap. Igår besökte vi Torekällberget för första gången i år. Linnéa fick rida på en av hästarna och hon var helt till sig! Sedan åkte vi till min gammelmormor och fikade. Mitt paradis på jorden. Så fort jag kommer innanför dörren där så kan jag verkligen slappna av. Innan vi åkte hem tog vi en sväng till garaget och hämtade hem cykeln Linnéa fick av morfar förra våren. Hon har vuxit till sig nu så nu passar den. Hon och Johan var ute på gården och cyklade medan jag gjorde lasagne. Kan meddela att hon slocknade på två röda när det var läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar