5 november 2012

Förvirrad

Känner mig smått förvirrad och vet inte riktigt vad jag vill. Eller jo det gör jag. Egentligen. Men det känns ändå inte riktigt hundra. Jag tycker inte om att jag är så intensiv när det gäller vissa saker. Jag är rätt tålmodig egentligen men när jag, eller någon annan för den delen, tvekar så vill jag bara skita i allt. Svårt sånt här.

Något helt annat nu.
Fick meddelande av en gammal kompis på fb igår. Vi tappade kontakten pga dennes partner för något år sedan och personen ville veta vad som egentligen hände. Jag berättar gärna min sida av historien så det blir nog en fika nästa vecka för att snacka lite. Ser faktiskt fram emot det. Tyvärr kommer jag nog inte att träffa Hanna lika mycket framöver så jag får ta vara på de som vill komma över. Är ju rätt låst på kvällarna. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar