5 november 2012

30-års present, förslag 1

Om någon skulle vilja börja planera 30-års present till mig så kan man börja med att titta på klippet nedan.





Antingen så kan man köpa en resa till Bahrain så att jag kan få kika på lite dragracing, av någon anledning har jag velat åka dit i flera år för att kolla på det. Vill man inte att jag åker dit så kan man köpa en resa till USA så att jag kan få titta på dragracing där istället. En resa till Santa Pod funkar oxå i nödfall. Vill man inte att jag ska resa utomlands överhuvudtaget så kan man köpa mig en Supra i klass med de som syns på klippet och ge mig ett par tusenlappar så att jag kan köra på Kjula i vår.

Bara några förslag alltså… Men känner ni att en vit Supra kanske inte passar mig så funkar ju en blåmetallic eller en kanske en lilametallic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar