29 oktober 2011

Bra fredagkväll!

Efter att vi hade varit på Biltema igår så kom Sara hit. Hon underhöll Linnéa lite grann när jag bakade. Massa smaskiga kardemummabullar blev det.

När det var läggdags för Linnéa ramlade även Hanna in med lite mat hon hade köpt på vägen. Hon hade även med sig sitt chippade Wii. Jag har ju oxå ett Wii men mitt är inte chippat. Hon har en massa spel och vi hade bestämt att vi skulle spela Mario Kart. Vi hade verkligen askul! Fast roligast var det nog när vi spelade vanliga Super Mario. Vi låg typ dubbelvikta och garvade.

När vi höll på att spela så ringde Martin och sa att han skulle komma över. Sedan hörde jag helt plötsligt en bil som lät lite mer än vanligt. Jag sa typ:”En bil, med sportavgassystem” och hoppade ut på balkongen. Hanna tittade på mig och sa: “Du är en riktig bilnörd”. Sekunden efter jag hade hoppat ut på balkongen så blippade det till i telefonen. Det var Ali. Han och Bashar var det som stod utanför.

Hanna stannade kvar inne hos Linnéa medan jag gick ut och snackade lite med dem. Gick in för att skicka ut Hanna så hon skulle få kika på Bashars Honda. Emil hade tydligen kommit hem så han fick passa lillskrot när Hanna och jag gick ut.

Hanna fick både åka med och köra Bashars bil. Hon var nog riktigt nöjd med det. Den har ändå 550 hk på hjulen! När vi stod där ute så dök Martin upp.

Blev lite kallt efter ett tag så vi gick in och fortsatte att spela tv-spel. En riktigt rolig fredag! Tack mina fina vänner! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar