3 november 2010

Nintendo Wii!

Eftersom att Emil spenderade hela helgen i garaget i Märsta så var det min dag i måndags. Och vad är roligare än shopping? ;) Vi började med frukost och shopping på IKEA. Det blev två nya sängbordslampor och lite andra småsaker. Sedan en sväng in på Elgiganten men vi hittade inget intressant där. På Babyland köpte vi en present till Linnéas kusin som borde göra entré snart, en pyjamas och en supersöt mössa till Linnéa. Därefter Media Markt. Bästaste Emil köpte ett Nintendo Wii! Kan bero på att jag sa att jag ville spela Super Mario… *lycka* Ett rött blev det. Så fint! Emil köpte ett par byxor på Stadium och ett par skor på Intersport.

Jag var in på Din Sko och testade de snygga stövlarna och de passade faktiskt. Men jag velar fram och tillbaka. Måste överlägga med mig själv lite mer.

Idag blev det shopping med Linnéa, mormor, Amanda och Elinore i Skärholmen. Jag fyndade en tröja och en klänning till Linnéa och ett par tröjor till mig. Jag var verkligen i behov av ett par fräscha tröjor. Förutom de två nedre så blev det en rosa och en lila oxå. Tyckte att de jag fotade är så söta!

tröjor

1 kommentar:

  1. Ascoola tröjor ju. Alla passar banne mej i döskallar.. Spanade in puma pjuck igår. Hade ja haft en bebbe så hade hon/han lätt fått såna :-)

    // Mattias

    SvaraRadera