10 augusti 2011

Kocko?

Nu tror jag att jag håller på att bli knäpp. Hade datorn igång, surfade runt på fejjan och garaget. Fällde sedan ner skärmen på datorn för att diska lite och fixa pannkakssmet i köket. Linnéa höll på att klättra på stolarna i köket så hon var med mig hela tiden. Nu när jag kom tillbaka till datorn så var den avstängd. Hur gick det till? Kollade alla inställningar och datorn ska varken försättas i viloläge eller stängas av när man stänger locket. Är jag kocko eller har vi besök?

2 kommentarer:

  1. Klart ni har besök. Det är någon som håller ett öga på er och ser till så att ni klarar er och har det bra under omständigheterna. Det kan du känna dig trygg med. Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Lite scary men låter helt ofarligt iaf. bara att go with it... Hm saknar numret ju, tänkte på mess ju ;-) // Matte

    SvaraRadera