10 augusti 2011

Besök?

Jag har börjat undra om det är någon på besök hos oss igen. Anledningen till att jag skriver igen är för att från Linnéa var nyfödd till hon var 4-5 månader så är jag övertygad att vi hade besök av något/någon. När man bytte blöja på henne hemma så låg hon ALLTID och tittade upp till höger och skrattade, som att någon stod och gullade med henne. Hon tittade inte på den som bytta blöja utan snett bakom. Fler än jag som reagerade på det.

I förra veckan så var balkongdörren stängd, med stängt handtag. Helt plötsligt så åkte handtaget upp och dörren öppnades. Jag satt i soffan och surfade runt lite på datorn och höll verkligen på att skita ner mig. 
I natt vaknade jag av att någon höll på ute i trapphuset, någon som gick med gympaskor så att det gnisslade som det kan göra. Gick upp för att dricka lite och höra hur det brummade lite dovt från vardagsrummet. Trodde det var datorn först men den stängde jag av när jag gick och la mig. Sedan trodde jag att det var DVD men den lyste inte = avstängd. Böjde mig ner och såg att mitt Nintendo Wii var igång. Hur har det gått till? Vet knappt vart fjärrkontrollen finns och jag hade märkt igår kväll om det var igång. Gick iaf och la mig efter en stund.

Nu när jag kom in i vardagsrummet på morgonen så var DVD:n igång och när jag öppnade laptopen så var den oxå igång. WTF? Inget av dem var igång i natt när jag var upp för jag kollade om det var de som lät. DVD:n kunde Linnéa ha satt igång OM hon hade varit in i vardagsrummet vilket hon inte hade varit. Jag är helt förvirrad iaf.

laban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar