25 augusti 2011

Jobb, jobb, jobb

Jag drunknar i jobb! Hur mycket som helst att göra. V. 36 ska jag vara klar med 33 SES-analyser. Har gjort 7 st hittills. Känns som att jag har en hel del kvar… Funderar på om jag kanske ska gå in på lördag några timmar när Linnéa spenderar tid med sin pappa. Vore skönt om jag kunde hålla tidplanen, lyckades riktigt bra när jag SES:ade på BAX (bakaxelproduktionen) som har 5 områden. Skillnaden nu är väl att SAX (specialaxelproduktionen) har en takttid på 12 (!!!) minuter och BAX 1 min och 35 sek. SAX är iofs bara ett område men har 10 monteringspositioner plus en förmontering.

Inte nog med det. Taskforcen som jag är involverad i har numera möten två ggr i veckan som jag måste närvara på. Förutom närvaro så ska jag vara delaktig och försöka lösa en massa problem samt leverera AviX-analyser när det behövs.

Den här veckan har det varit ont om folk så jag har fått hjälpa till på linen. Tycker det är kul att hoppa in någon gång ibland och hjälpa till men när jag vet att jag har hur mycket som helst att göra så blir jag bara stressad och irriterad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar