24 juli 2011

Älskade lilla mamma

Nu är mamma så dålig. I stort sett väntar vi på att hon ska få somna in. Njurarna har slutat att fungera helt och hon svarar inte på någon behandling så de har gett upp. De ger henne smärtlindring för att hon inte ska behöva lida och syrgas så att hon kan andas men hon är inte kontaktbar.

Känns så overkligt. Pratade med henne för en vecka sen och då mådde hon mycket bättre. Hon såg fram emot att få åka till rehabhemmet och sedan få flytta hem. Jag önskar att det är en sjuk jävla mardröm! Det är så orättvist! Mamma som har kämpat så mycket de senaste åren.

♥ Jag älskar dig så fruktansvärt mycket mamma! ♥

Om det finns någon högre makt så snälla, hjälp oss! Jag tycker vi har fått gå igenom alldeles för mycket skit. Det räcker nu!

älskademamma

3 kommentarer:

  1. Nej va orättvist livet är! Jag tänker på er och hoppas på att under sker. KRAM

    SvaraRadera
  2. Mina tankar går till dej å Linnea å hela familjen // M

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och Linnea Sandra. Kan inte förstå hur det känns men jag hoppas och tror att det kommer att bli bättre, i sinom tid. Varma kramar från Erica

    SvaraRadera