8 juni 2011

Velar

EM i dragracing på Tierp Arena nu i helgen. Jag är grymt sugen på att åka dit och kika. Dels för att spana in anläggningen och dels för att kolla på en massa balla bilar. Måste kolla om någon vill hänga med. På lördag tar Sebban studenten så det får eventuellt bli på söndagen som man åker dit.

Shoppade studentpresent till Sebban idag efter jobbet. Hoppas att han blir nöjd. =D Linnéa somnade relativt tidigt idag. Hon blir verkligen helt slut när hon är på dagis. Hon verkar ju ha kul iaf.

Nu sitter jag och väntar på att J ska komma förbi men det drog tydligen ut på jobbet så jag får nog ställa in mig på att spendera kvällen ensam. Har så fantastiskt otroligt tråkigt på kvällarna så jag är glad över allt sällskap jag kan få! Förut gick jag och la mig när jag hade tråkigt men nu är det för varmt och för ljust för att kunna somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar