6 juni 2011

Från botten…

Gårdagen började inge vidare. Kände mig riktigt nere. Messade lite med lillasyster och hon kom hit efter en stund. Vi for iväg och handlade lite och lagade sedan mat. Blev en favoriträtt, tacogratäng. Till efterrätt blev det marängtårta med jordgubbar.

På kvällen åkte vi till Moraberg för lite bilträff. Tyvärr så var det inte så mycket bilar som det brukar vara. Men två personer som jag inte träffat på över 2½ år dök upp. Var riktigt kul att träffa dem! Båda två har förändrats en hel del. Micke har kapat håret och Marcus har vuxit till sig. =D Även Ebling dök upp en sväng.

Linnéa och jag åkte hem vid kvart i nio. Låååångt efter sovdax för henne. Men det var ju trots allt ledigt idag oxå. Hon slocknade på en gång och även jag tänkte knoppa då. Slutade dock med att J kom hit och kollade på film så det blev inte sänggång förrän vid kvart över två i natt för min del. Imorse tog vi sovmorgon till halv nio!

Idag har vi spenderat dagen hos gammelmormor och sedan åkte vi till Järna för att hälsa på Anna och Emmy.

Så från att ha tyckt att gårdagen var botten så tycker jag nu att den var toppen! =D

045

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar