5 april 2011

Sjuk IGEN!

Igår morse kände jag mig lite illamående men släpade mig upp ändå. Lämnade sockertoppen på dagis och åkte till Syd, där Scania håller utbildningar. Var dax för SES-kurs. Redan efter 10 min började jag att kallsvettas. Frukosten kom och jag försökte få i mig lite smörgås, vilket var ganska dumt så här i efterhand. 20 min efter frukostrasten var jag tvungen att lämna salen för att besöka toaletten. Smörgåsen kom upp samma väg. Var bara att packa ihop mina saker och åka hem. Smörgåsen var inte det enda som kom upp den vägen igår. Jag ogillar verkligen att kräkas! Låg däckad i sängen hela dan, gammelmoster hämtade Linnéa och underhöll henne tills det var sovdags. Imorse körde mormor henne till dagis och jag har sovit i princip hela dagen.

Idag har jag iaf kunnat äta lite mat. Smällde i mig för mycket så nu har jag ont i magen. Väldigt opraktiskt men jag var ju vrålhungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar