5 april 2011

Klädval

På lördag ska Liv döpas och jag har beslutsångest! Vet inte vad jag ska ha för kläder på Linnéa. Snacka om i-landsproblem!

Alt 1: Ljusrosa strumpyxor med små blommor på, jeanshängselkjol och en ljusrosa tröja under.

Alt 2: Ljusrosa leggings och en vit tunika med ljusrosa och ljusgråa ränder.

Alt 3: Beiga chinos och en ljusrosa t-shirt med en rosett på bröstet.

Själv ska jag nog ha antingen beiga leggings och en ljusblå topp eller svarta leggings och en svart tunika med rosa “prinsesskronor” på. Blir förmodligen det första alternativet för min del, det andra blir så mörkt.

Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Jag röstar på alternativ 1 eller 2! Eller... Alternativ 1 matchar nog bäst med ditt klädval om du tar ditt första alternativ :) Härligt att man får vara med o bestämma trots att vi tyvärr varken kan närvara på dopet eller få träffa er andra. Kan du inte lägga ut lite bilder sen så man får se? Hoppas du mår bättre i dag! Kram kram från oss i Polenlandet

    SvaraRadera