13 december 2010

Rätt val?

Hur vet man att man väljer rätt? Olustkänslan i magen finns alltid där. Oavsett vad jag gör. Kan det vara så att jag alltid väljer fel och gör saker fel? Jag blir less på mig själv för att jag är så fruktansvärt feg när det gäller vissa saker. Jag vet exakt vad jag vill säga till en viss person men det bara stakar sig när jag väl försöker. Det slutar med att jag inte säger något vilket resulterar i att jag blir besviken gång på gång. Vill ge mig själv en spark på smalbenet.

2 kommentarer:

  1. Här har du en spark på smalbenet.. eller en i röven e bättre, gör inte lika ont! Kör på bara bruden, tänk på att man nästan bara ångrar sånt man inte gjorde å väldigt sällan sånt man faktiskt gjort! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig gjort potatisgratäng förut så jag har egentligen inget superbra recept. Jag hittade mitt recept på recept.nu och det var helt okej faktiskt.

    Jag säger GO FOR IT! Det är värdelöst att ångra saker man aldrig gjorde. Bättre att chansa och blir det fel så blir det, då har du iaf gjort det du har kunnat.

    SvaraRadera