14 december 2010

Rastlös

Jag är så fruktansvärt rastlös. Har en massa saker jag skulle behöva göra men det är inte det lättaste när man har en liten Linnéa som hänger i ens ben hela tiden. En riktig mammagris… Kan inte ens besöka toaletten utan att hon ska upp knäet.

Imorse kom Elenor och Wilma på besök. Kände mig dock som en zombie och Elenor påpekade flera gånger att jag såg helt slut ut. Skulle nog behöva sova ut ordentligt.

Igår kväll var inte mitt humör på topp. Känns som att allt går emot mig just nu. Jag skulle vilja skriva ner vad allt beror på här men samtidigt känns det alldeles FÖR privat. Men jag har iaf konstaterat att det här året har varit tufft. Nästa år kan bara bli bättre!

1 kommentar:

  1. Håller med om att det varit ett tufft år. För min del blir slutomdömet om 2010= ett jävla skitår! 2011 måste bli bättre men om det ska bli det så hänger det väldigt mycket på mina egna val och beslut..

    SvaraRadera