6 november 2010

Kyrkogården

Linnéa och jag har spenderat dagen tillsammans med Jessica och Johan. Först en fika hos gammelmormor. Sedan åkte vi till IKEA och strosade runt. Hittade inte något vettigt alls. Tråkigt för mig men bra för plånboken. Därefter åkte vi till Rimini och käkade. Har slarvat alldeles för mycket med maten den senaste tiden. Är typ bara när Emil är här som jag äter varje dag.

Efter att vi hade käkat så åkte vi till kyrkogården. Besökte gammelmorfars, pappas, och killarnas gravar. Det har gått 13½ år sedan gammelmorfar dog och ändå saknar jag honom något så fruktansvärt mycket. Så ledsen över att Linnéa aldrig kommer att få träffa honom.

Imorgon ska jag försöka baka lite lussekatter. Blev så sugen på det och julmust för ett par dagar sedan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar