5 november 2010

Blodprov, julklappar och stövlar

Dagen inleddes med att lämna blodprov. Gick över förväntan faktiskt. Mormor mötte mig på parkeringen så hon passade Linnéa medan jag sprang in på Hälsan. Läkaren ringde nu på kvällen och jag har blodbrist, B-vitaminbrist och folsyrebrist. Jippie… Så nu ska jag äta 3 järntabletter om dagen, B-vitamin och folsyra. Skulle få någon annan medicin utskriven oxå.

Var till Skärholmen med mamma idag. Passade på att köpa några julklappar till lillfisen. Gäller att passa på när man hittar något. Blev tre stycken till henne. Mamma och jag lyckades med att förväxla påsarna från Cubus så det jag köpte ligger hemma hos mamma och tvärtom.

Passade på att kolla efter de snygga stövlarna i Skärholmen. Självklart var de slut! Åkte över till Kungens Kurva för att kolla efter dem men de var slut där oxå. Uppgiven så skickade jag ett sms till Emil och beklagade mig. Vad gör han? Jo, han trampar förbi Din Sko i Skellefteå och visar en bild och säger att han vill ha dem i storlek 40. Och de fanns! Me so happy!

Har Amanda och Elinore på besök. Vi ska svulla chips och glo på film. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar