29 november 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Det finns många fina vänner som ligger mig varmt om hjärtat och alla har en speciell plats. Vissa har jag känt längre än andra men även nya vänner kan betyda väldigt mycket. Men om jag verkligen måste välja så finns det en person som står ut lite från mängden.

Jag känner verkligen att jag kan prata om allt med henne. Vi har inte känt varandra speciellt länge men ändå kommit varann ganska nära. Hon är rolig, gillar att spexa och har nästan jämt ett leende på läpparna. Jag öppnar mig för henne och hon öppnar sig för mig. I vår relation så är det väldigt lätt att både ge och ta. Hon har varit ett otroligt stöd för mig det senaste året vilket jag är väldigt tacksam för. Elenor, du är en klippa!

ele
Ni andra, ni är grymma även ni! Like all of u very much! Emil, Jonas, Sara, Anna, Linda, Elina, Annelie samt några till som jag inte vill skriva ut namnen på av lite olika anledningar.

vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar