14 oktober 2010

Charmtroll!

Linnéa verkade stortrivas på Barnens Hus igår. Massa roliga leksaker och andra barn. Att hon är social visste jag redan men inte att hon var så social. Hon klättrade upp i knäet på en annan mamma och pussade på henne. Jupp, hon är ett riktigt charmtroll min lilla älskling! ♥

Det var riktigt trevligt att spendera dagen med Elenor och Wilma. Blev lunch på Kringlan oxå. Linnéa fick smaka en massa saker. Tyvärr är Wilma allergisk mot allt möjligt så hon fick nöja sig med majskrokar.

wilmis&nea

Måste börja leta efter en vinterjacka till mig själv. Min är typ 2 storlekar för stor. Blir det lika kallt som förra vintern så är en riktigt varm jacka att föredra.


3 kommentarer:

  1. Oj vad fint du har gjort här :) Haha du och dina älskade stjärnor :P

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt på barnens hus?!
    Jag var där jättemycket när jag var mammaledig med mina. Lena å Marina är världens bästa å hela stället är så välkomnande tycker jag.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Snyggt du gjort ju. Grattis! söt liten ju :-)

    // den mattias

    SvaraRadera