13 oktober 2010

4 saker

Har blivit utmanad av Jessica

4 tvprogram:
- Desperate Housewifes
- Cougar Town
- Solsidan
- Criminal Minds

4 saker jag gjort idag:
- Bytt blöja på Linnéa
- Borstat tänderna
- Kört bil
- Tittat på barnprogram

4 saker jag längtar efter:
- Julen
- Sommaren
- Johan & Jessicas bebis
- Mina kommande miljoner

4 saker på önskelistan:
- Ny vinterjacka
- Riktig ryggmassage
- En Evokombi ;)
- Ett hus på landet

4 saker jag avskyr:
- Falska människor
- Ormar
- Att ha ont om pengar
- Att vara svartsjuk

4 saker jag tycker om att göra:
- Spendera tid med min underbara familj
- Köra min Evo
- Baka
- Mysa

4 saker jag ätit idag:
- Tandkräm… Gick upp för en timme sen så jag har inte hunnit äta något än.
-
-
-

Jag utmanar:
Mimmi
Carro

Lucia
Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar