2 september 2010

KALLT!

Jag fryser! Massor! 2:a september och enligt mig är det svinkallt. =(

Nu är iaf Volvon ute på annons. Har varit en kille här idag och kikat på den. Han har en Audi A4 Avant som han eventuellt ville byta med. Men vi får se, jag tror inte att han kommer att höra av sig. Jag har bokat besiktningstid så att den åtminstone är besiktigad när man säljer den, brukar gå lättare då. Var en med en Volvo 855 T5 som ville byta oxå, den har runt 310 hk… Vill ju ha en bil som drar MINDRE soppa än den vi har nu, inte mer. Så den blir det nog inte.

2 kommentarer:

  1. Toppen tack för tipset ja vi har ju bara 3 mil till Gekås så vi är där ofta.
    Är de de nappflaskorna som är rosa eller blå?

    SvaraRadera
  2. Aha då vet jag vilken det är.
    Jag tänkte köpa hem någon flaska i fall inte det går att amma.

    SvaraRadera