18 augusti 2010

Bäver!

Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva om men har helt enkelt ingen lust. Mår bäver just nu. Magkatarr (för 3:e eller 4:e gången) och en djävulsk mensvärk. Så hela magen gör ont, känns som att jag ska gå av. Försöker lägga om kosten, dvs inte äta stark eller fet mat. Kolsyrad dricka dricker jag knappt nu. Sen så är det stressen… Den är inte så enkel att lägga åt sidan. Försöker men det går inge vidare.

Funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Vill väldigt gärna börja jobba nästa år men inte med det jag är anställd till att göra. Finns ju en del intressanta jobb i samma byggnad men jag vet inte riktigt vad man ska göra för att få chansen till att testa på något annat. =(

Linnéa börjar bli svårare och svårare att underhålla. 30 min i gåstolen går bra, 30 min på golvet går bra. 30 min intervaller… Hennes 4:e tand har tittat fram nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar