26 juli 2010

Shoppat

På lördag är det dax för kusin Marias 40-års fest. Jag klickade hem lite kläder åt mig på nätet som jag tänkte ha på mig. And guess what!? De passade! Trodde att jag skulle se ut som en pajas men icke. Blev riktigt glad. Idag var det Linnéas tur att få kläder till lördag. Har spanat in en klänning på Polarn o Pyret ett tag nu och idag slog jag till. Att det sedan var typ 70% rabatt på klänningen skadade inte heller. Väldigt positiv överraskning! Passade på att köpa en tröja och ett par byxor till henne oxå.

poopkläder
Fick tips av Sofia att Broccoligratängen säljs på hennes jobb. Tusen tack för det! =) Köpte hem ingredienser idag för att testa att göra egen. Förhoppningsvis blir den minst lika god som den i butiken. Tänkte även baka imorrn om jag orkar. Har tvättstugan kl 7… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar