27 juli 2010

Produktiv dag!

Idag tycker jag att jag har varit duktig! Klapp på axeln till mig själv. ;) Först så bakade jag bullar fyllda med vaniljkräm, hallon och björnbär. Under tiden som degen jäste så slängde jag ihop en kolakladdkaka. Tänkte provsmaka den om ett tag.

002
Vi var ut till garaget en sväng och morfar var där ute. Typ andra gången Linnéa träffar honom så hon var lite blyg. Fast det lossnar nog om hon får träffa honom lite fler gånger.

Sen åkte jag och Linnéa hem. Jag är verkligen kass, hade intalat mig själv att jag skulle laga mat åt henne och inte ge henne burkmat. Jo men tjena. Har väldigt dåligt samvete över det så det börjar dra ihop sig att börja med det. Idag gjorde jag iaf egen fruktpuré. Hon gillade det och det var tur. Det ser dock ganska giftigt ut…

003
Till middag slängde jag ihop en kycklinglasagne. Det var helt ok faktiskt! Hade inte chilisås hemma så det fick bli sambal oelek ist. Nästa gång tar jag bara en sked, inte två…

005

2 kommentarer:

  1. Ang ip-nr: Det är så olika platser varje gång, har kollat upp ip-nr flera gånger då jag ofta får elaka kommentarer. Varför vet jag inte? Vad jag vet har jag inte gjort någon nåt ont =(

    Tack för dina andra kommentarer :)
    Jag tycker att du är så duktig, jag beundrar dig Sandra! Många kramar

    SvaraRadera
  2. Åh gud så gott det såg ut! Jag vill ha bullar!!
    Jag var rätt duktig på att göra egen mat till lilleman.. kokade kött och grönsaker, mixade och frös in.. men California diggade inte alls hemmagjord barnmat :-( Nu äter hon dock både och..rätt skönt om man ska iväg att hon ändå KAN äta burkmat. Det är så många barn som ratar det helt.

    SvaraRadera