22 april 2010

Otrygg?

Jag tror att mina mardrömmar till viss del beror på allt som hänt här den senaste tiden. Först inbrott i två förråd i ena källaren, sedan tre inbrott där vi har vårat förråd, därefter inbrott i ett av garagen och några crossar försvinner och nu i natt så gjorde de inbrott i pizzerian/jourlivsen igen. Varför kan inte folk låta andras saker vara ifred? Sopor!

Hände en rolig sak idag när jag var på Heron City med Linnéa, mamma och Mimmi. Satt och matade Linnéa och några bord längre bort satt en familj med två barn. En flicka i 2 års åldern och en pojke i 5 års ålder. Pojken stod och pratade med en kille vid ett bord och visade sin leksak. Sedan ställde han sig vid bordet bakom oss och tittade på Linnéa. Jag vänder mig om och pratar med mamma och tittar sedan ner på Linnéa som ligger och äter välling. Helt plötsligt står pojken framför oss och lutar sig fram och ger Linnéa en puss på pannan. Så sött! Sedan gick han tillbaka till sin familj som om ingenting hade hänt. Det finns hopp för mänskligheten trots det som står högst upp!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig lite kille som pussade på Linnea! Så skulle nog Elton kunna göra också tror jag. Han verkligen ääälskar bäbisar.
    Usch för mardrömmar vet exakt vad du pratar om.. skrev om det i mitt förra blogginlägg för evigheter sen.. (har tappat blogginspirationen) ;-)
    Kramar till Er!!!

    SvaraRadera