28 augusti 2014

Hemma

I måndags kväll vid 21 kom vi äntligen hem. Taxin hämtade oss vid halv tio (8.30 svensk tid) så det blev lite mer än 12 timmars resa för oss. 3 timmar tillbringade vi i Helsingfors men över lag gick det bra. Jag har skrivit det förut men SOS International är en fantastisk organisation som ska ha mycket beröm! Helt otroligt att det fungerar så bra som det gör. En massa cred till er! 

Igår kände jag mig helt slut i kroppen. Det här tog en massa på mina krafter. Fick även reda på lite annat när jag kom hem som gjorde att luften gick ur mig. Bland annat att en av de som var inblandade i vårt triangelbyte av lägenheten har ångrat sig. Tack för den liksom. Oseriösa människa. Fick läsa om det på fb, inte så att personen meddelade mig först utan jag var tvungen att fråga personen i fråga. Sånt blir jag irriterad på. Muntligt avtal är lika bindande som ett skriftligt. Just for your information...

På måndag börjar allvaret igen med jobb. Nervös! Hoppas att den där personen som jag inte klickar med har mognat på två år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar