7 mars 2014

Trött mamma...

Kl 6 imorse var jag på gymmet. Blev pb på 2 km igen. Nu var det iofs ett tag sen så det var verkligen på tiden! Nere på 10.37 nu. Strax efter kl 17 var jag där igen. Någon hade ändrat från km till miles så jag har ingen aning om det gick långsammare eller fortare nu på kvällen. Imorgon är det välförtjänt vilodag men på söndag tänkte jag köra hårt med ryggen.


Sånna här jämförelsebilder är guld! Man ser sig själv i spegeln varje dag och då är det inte så lätt att se utvecklingen. 

2 kommentarer:

  1. Springer du 2 km på 10 min?! Jösses vad snabbt. Då är du typ 2 min snabbare än mig :) Du har gjort enorma framsteg! Fortsätt att ta massa bilder. Det inspirerar att se din förändring :) Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså på crosstrainern... Vågar inte springa på löpbandet än. Hade som mål att börja med det nu i mars men min höft strular än. Hade hoppats på att foglossningen skulle försvinna helt efter förlossningen.

    SvaraRadera