2 mars 2014

Resa eller ej?

Vi har kollat på resor fram och tillbaka ett tag nu. Jag vill jättegärna åka utomlands i vår/sommar samtidigt som jag tvekar. Kommer L klara av att sitta stilla på planet? Tänk om E blir sjuk. Vågar jag ens ha mindre kläder på mig än t-shirt och shorts? Är det verkligen värt pengarna? Ja, tankarna spinner iväg. Ibiza är ett av de resmål vi har kikat på. Någon som har varit där? Bu eller bä? Ett familjehotell blir det isf. Ibiza är ju en känd partyö och det är ju inte riktigt därför vi åker dit.


1 kommentar:

  1. Åk. Tror bege barnen kommer att klara det bra. Annars har jag en rekommendation. Ända sen jag var liten och reste så varje morgon började vi med en liten liten jäger. Och jag har då aldrig varit magsjuk eller så utomlands. Kanske inte de bästa för ett barn men funkar skit bra och funkar för många :)

    SvaraRadera