15 februari 2014

Jösses...

Ni som har Facebook har säkert sett dessa videos med nomineringar där man ska dricka öl. En kul grej om jag får säga det själv. Jag dricker alkohol så sällan så jag riskerar inget alkoholmissbruk pga en öl. Jag blev nominerad, jag drack och jag laddade upp en film. So what? Vissa verkar bli helt hysteriska över hela grejen och stör sig något fenomenalt på det. Varför? Jag stör mig fruktansvärt på alla som delar saker till höger och vänster utan att kolla vad de delar, folk som bara klagar i sina statusar, folk som ska berätta i sina statusar vad som är rätt och fel men sedan bjuder ut sig själva trots att de är i ett förhållande och sist men inte minst att man inte "får" vara glad, lycklig eller stolt i sin status på fb. Trots det klagar jag inte dagligen på vad folk delar med sig av. Tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar