5 december 2013

Mållös

Jag är så trött på allt nu. Igår morse lämnade vi in Volvon på verkstad för att de ska laga/byta fronten så jag körde Johan till jobbet och Linnéa till förskolan med Saaben. Hämtade Linnéa vid 14 och sedan Johan vid 16.30. På väg hem säger jag till Johan att fläkten låter lite konstigt och att bilen snart har gjort sitt. Ungefär 200 meter senare dör bilen mitt i en rondell. Vad är oddsen för det? Johan fick hoppa ut och putta. Ringde Hanna som kom på tre röda. Självklart så var båda tjejerna med och INGEN skötväska om lillskrot skulle bli hungrig. Ringde även mormor som kom och hämtade Johan och tjejerna. 

Jag testade att byta tändkassett men det hjälpte inte. Vi bogserade ut den till garaget så jag får väl försöka titta på den när jag har ork och tid. 

Nu tycker jag att det får räcka med skit! Punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar