3 november 2013

Vinterdäck på

Ja nu har båda bilarna vinterdäcken på och inte tusan har jag fått några värkar. Styrpinnarna till fälgarna på Volvon var för långa (passade inte de fälgarna vi köpt) och det upptäckte jag när jag höll på med sista däcket. Tyckte att vinkeln på däcken var lite konstig. Hittade inte vinkelslipen så Johan fick åka och köpa en ny. Sen var det vara att ta bort alla däck igen och slipa ner styrpinnarna... Saaben gick det väldigt fort att byta däck på iaf. Det enda som hände var att jag har fått apont i mitt bäcken. Igen.

Och alla som är nyfikna, jag lovar att jag hör av mig på ett eller annat sätt när det är dags. Jag blir rätt stressad av att få frågan 37748 ggr/dag om det inte är dags snart. Jag vill inget annat än att få ut vår lilla tjej men jag kan inte påverka det så mycket. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar