11 september 2013

Vinterskor

Ja, jag vet att jag är knäpp men jag tycker om att vara ute i god tid! För någon vecka sen köpte vi vinterkängor till Linnéa. Det blev ett par Gulliver, ordinarie pris var 800 kr men på Jober Max kostade de bara 399 kr. Billigaste jag har hittat på nätet är 539 kr.


Idag var vi in dit en snabbis och då hittade jag ett par Viking Ultra Thermo för 225 kr. Ordinarie pris var 450 kr. Tror att det kan behövas så jag köpte dem. Självklart har jag kikat på nätet och billigast där låg på 395 kr. 


2 kommentarer:

  1. Det var riktigt fina fynd! Ska nog också ta mig en tur in på Jober.. Gillar också att vara ute i god tid. Har redan beställt vinterkläder till boysen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fyndade Didriksonsoverall på Jober oxå! 499 kr ist för 999 kr. Rätt nöjd med det!

      Radera