3 augusti 2013

Long time…

Tiden går fort när man har roligt så det kanske är dags för en liten uppdatering om vad vi har haft för oss den senaste veckan. Förra lördagen käkade Johan och jag gott på Crazy Town innan vi begav oss till Furuvik för att lyssna på Stiftelsen. Det var vår födelsedagspresent till Hanna. Vädret var inte det bästa men som tur var slutade det regna efter en stund. Publikrekord i parken denna kväll. 10 008 personer enligt radion.



I söndags hämtade vi, som bekant, hem den lilla. Så då blev det naturligtvis bad. På kvällen kom Johans föräldrar samt syster med make över på lite fika.


Måndag morgon kl 8.30 satte vi oss i bilen för att återigen åka till Furuvik. Denna gången för att roa Linnéa. Hon åkte lite karuseller och röjde sedan loss i deras pooler.







Natten spenderade vi på hotell i Gävle. Hotellfrukost är ju så underbart men mitt bäcken tycker INTE om andra sängar än den vi har här hemma.

På tisdag förmiddag åkte vi till Hedemora för att hälsa på Gunnar, Carina och Anton. Tyvärr var det trist väder då och L var mer rastlös än vanligt.

I onsdags stod Falun på schemat. När vi ändå var i Dalarna passade vi på att svänga förbi hos Saras föräldrar, där även hon spenderar hela sin semester. Linnéa passade självklart på att bada. Därefter åkte vi hem.


Igår badades det och idag har vi besökt Kjula Dragway för första gången i år. Kan man kanske få börja jobba snart så att man får lite semester? Nog för att jag brukar ha häcken full men jag kommer nog inte ihåg när jag hade så här fullspäckat schema senast.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar