10 augusti 2013

Ingen körning

Idag skulle jag äntligen få inkassera min 30-års present men en halvtimme innan jag skulle bege mig mot mötesplatsen ringde det en tjej från Live it. Någon av de som hade kört på förmiddagen hade kraschat med en av bilarna så det blev inställt. Det konstiga är att firman som arrangerar körningarna ringde mig kl 14, när jag skulle ha varit där och frågade vart jag var. Jaja... Jag fick iaf en avbokningsbekräftelse på mailen. Problemet är bara att jag inte tror att jag kommer kunna utnyttja det i år då min foglossning har blivit värre. Är på jakt efter kryckor nu. Så illa är det. Att det finns personer som tjatar om att det MÅSTE finnas något som tar bort det eller att jag inte kan sluta röra på mig gör INTE saken bättre. Har man ett barn på 3 1/2 år så sitter man inte stilla hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar