12 augusti 2013

Gnäll!

Orkar ni inte läsa mitt gnäll så gå sluta genast att läsa för i det här inlägget så blir det gnäll!

Fy bubblan vad jag har ont! Det känns som att någon kör ner en kniv i bäckenbenet på framsidan. Så fort jag rör mig så hugger det till. Eller det är mer en skärande känsla. Svårt att förklara. Hade jag inte haft kryckorna idag så hade jag aldrig tagit mig till jobbet. Det tog en kvart (FEMTON MINUTER!!!) att gå från parkeringen utanför jobbet in till mitt skrivbord. En kvart! Och det är inte ens långt! 

Jag kan meddela att det inte finns en chans i världen att jag klarar av att stå ute  vid linen i 2-3 timmar och göra bedömningar. 

På torsdag ska jag till sjukgymnasten och på måndag till läkaren. Håll tummarna för att akupunkturen hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar