1 juli 2013

Fullt ös!

Denna helg har varit fullspäckad med aktiviteter. I fredags bytte jag olja på alla tre bilar. Kanske inte det bästa för mig att göra med min foglossning med det gick rätt bra ändå.

I lördags, innan vi begav oss till Bråvalla var vi ner på stan en sväng. Råkade bli lite kläder till Linnéa på rean samt en body till bebisen. Köpte med oss frukost/lunch från Nancys som vi tänkte avnjuta på balkongen. Deras tonfiskröra har alltid varit god tidigare men nu måste de ha bytt recept för jag kunde inte äta mer än två tuggor. Det var bland annat oliver och saltgurka I röran. Ok om man har det på sidan så man kan välja till men nu var det mitt i allt. En stor besvikelse! En hungrig Sandra som blir irriterad för att det smakar illa blir en väldigt irriterad Sandra. Till och med Johan som inte är så kinkig med maten tyckte att det smakade illa. Så istället för att äta så gick jag och la mig på sängen med TENS-maskinen en stund. Det var tur att jag gjorde det för annars hade jag aldrig orkat med att gå omkring nere på Bråvalla.

Lerigt, lite regnigt men väldigt trevligt var det på Bråvalla! När Takida gick på så bröt himlen upp och solen tittade fram. Helt perfekt! En grym spelning som enligt mig var alldeles för kort, bara 1 timme. Sedan lyssnade vi lite på Volbeat. Jag hör verkligen ingen skillnad på låtarna eller om han sjunger på danska eller engelska.





Igår städade vi Imprezan riktigt ordentligt. Klädseltvätt, instrumentpanel, dörrsidor, lister, baklucka, fälgar, motorutrymme och sedan en liten tvätt på det. Det tog x-antal timmar men det blev bra! Därefter käkade vi tacos och tittade på Magic Mike. Grym helg med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar