5 juli 2013

Bättre idag

Idag känns det mycket bättre så ni behöver inte oroa er om ni skulle ha gjort det. Johan kom hem tidigare från jobbet och gjorde mig sällskap framför tv:n. Typ första gången den här veckan vi umgås. Jag har varit helt slut på kvällarna så jag har gått och lagt mig innan han har kommit hem. Måste verkligen påpeka att det riktigt ORUTINERAT av Hanna och Johan. Båda jobbar ju skift och självklart jobbar de kväll samma vecka. Inte okej. =P Vem hade ni tänkt att jag ska leka med dessa veckor?

Idag är det ÄNTLIGEN fredag. Idag, måndag och tisdag kvar, sedan är det semester för min del. Efterlängtad semester till och med! Förra året blev det ju Budapest med Hanna & Mimmi. Som gravid är det nog inte så kul att åka till en partystad så vi har bara planerat in Värmland ett par dagar och sedan Furuvik och Dalarna när Linnéa kommer hem från sin pappa. V 30 ska hon vara där och vad Johan och jag hittar på har jag ingen aning om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar