28 juni 2013

Reklam

Jag måste bara göra lite reklam för ett företag jag beställde olja av. Förmodligen är man väl van att få vänta på varor eller att det tar timmar/dagar innan man får svar på frågor man ställer. I tisdags skulle jag beställa olja till Imprezan. Kollade runt på lite olika sidor på nätet efter den oljan jag behövde. Hittade ett företag som var mycket billigare än andra MEN fyralitersdunkarna var slut så jag mailade helt enkelt och frågade när de skulle komma hem. Jag skickade första mailet när klockan var 11.20. 11.22 fick jag svar. Hade en till fråga som jag skickade iväg 11.25. Svaret kom en minut senare. Eftersom att fyralitersdunkarna var slut så skickade de fyra stycken enliters flaskor. Inte nog med att jag sparade minst 250 kr på att beställa från dem, jag fick oljan dagen efter! DET är bra service! Så jag kan varmt rekommendera Oljemagasinet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar