25 april 2013

Ge mig styrka!

Just nu är jag så där måttligt road. VAB-dag nr 3. Hon är lika pigg som vanligt så om jag inte hade haft något samvete hade jag skickat iväg henne till förskolan. Nu är det ju så att jag har ett samvete och jag tycker inte det är schysst att skicka iväg ett barn som har rinnande avföring till minst 15 andra barn. Men när jag mår illa i stort sett konstant och hon klättrar på väggarna blir jag lite less. Ute i lekparken är det andra barn så dit kan vi inte heller gå.

Jag ska inte klaga egentligen för det är inte alla som har förmågan att kunna få barn men detta illamående... Det driver mig till vansinne. Jag, som i vanliga fall älskar att laga mat och oftast även att äta den, har ingen som helst aptit. Äter för att jag måste. Helst av allt hade jag velat kunna få den intravenöst nu. Får kväljningar flera gånger om dagen och kämpar verkligen för att hålla tillbaka. Oftast lyckas jag men ibland blir det tjurrusning till toan. Tabletterna jag har fått av läkaren hjälper inge vidare. Så, nu har jag klagat färdigt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar