29 april 2013

Älskade lilla bebis!

Uppdateringarna från lillasyster slutade i natt vid två. Storasyster har varit så nervös att hon knappt har sovit. Inga svar på sms:en jag skickade kl 6 på morgonen så jag ringde förlossningen. Med darrig röst frågade jag efter lillasyster och hur det gick för henne. Sköterskan gick iväg för att undersöka saken och kom tillbaka efter en stund och kunde meddela att en liten Benjamin precis gjort entré. Tårarna forsade! Min lillasyster har blivit mamma! Jag är så stolt! Hon har varit så fantastiskt duktig! Kämpat sedan i fredags. Och Andreas har varit ett underbart stöd. Tusen tack för att du var med henne hela tiden. Nu längtar jag så efter att få träffa den lilla krabaten. Och Linnéa vill så gärna träffa "sin" bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar