27 mars 2013

Större lägenhet!?

Vi är i behov utav en större lägenhet. En trea på minst 70 kvm. Helst här i Södertälje men kan eventuellt tänka mig/oss att flytta till Järna eller Nykvarn. De områden som är intressanta är: Brunnsängshage, Bergvik, Rosenlund, Viksängen, Södra, Pershagen, Genetafältet och Bårstafältet.

Någon som vill byta? Någon som har tips på privatvärdar? Jag står med i Telgebostäders kö men jag blir inte ens erbjuden visningar på de jag söker. För de som är intresserade av att byta så har jag en fin tvåa på 62 kvm i Viksängen. Lägenheter är ljus och fin. Stambytt i badrummet (helkaklat). Balkong mot skogen med eftermiddagssol. Jag stormtrivs i lägenheten och i området men behöver verkligen större lägenhet.

Bilder på hur tapeter och golv ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar